Rólam: MotivÁlom - miért csinálom?
2016. február 07. írta: MotivÁlom

Rólam: MotivÁlom - miért csinálom?

Ki vagyok és miért csinálom?

lovefitness.jpg Mert szeretem. Gondoltam ennyivel le is zárom majd ezt a bejegyzést, de hát nem biztos, hogy ez így kielégítő válasz lenne...
 Magamról nem sokat fogok írni, mert nem erről szól ez a blog, de részben kivédhetetlen, mert a saját tapasztalataim, élményeim, hibáim osztom meg Veletek.
  Röviden annyit, hogy mozgásfejlesztéssel kapcsolatos szakmám lesz, idén el is végzem, utána tervezem az edzőképzést is megcsinálni. Nagyon foglalkoztat a téma, így rengeteget olvastam, gyűjtöttem, érdeklődtem az egészséges életmód, életmódváltoztatás, egészségmegőrzés iránt. Sajnos eddig még ilyen szinten, ahogy megpróbálom összegyűjteni a forrásokat, tapasztalataimat, még nem találtam meg egyben sehol. Én is x helyről kapom az információt és ezeket is sok időbe telt megtalálni. Valamint szelektálni, hogy melyik az, amelyik ténylegesen hasznos, vagy csak egy újabb kamu diéta, csodaszer, új fejlesztés, ami gyönyörű alakot ígér. Másrészt az őszinteség, konkrétság híve vagyok és rengeteg mellébeszélést, üres szavakat tartalmazó írásokat lehet olvasni, amitől nem lesz okosabb az ember.

  Két éve kezdtem el az életmódváltásom, sok hibát csináltam ez idő alatt pl. kezdetben fogyókúráztam és drasztikusan keveset ettem kb. 800-1000 kalóriát naponta, illetve a kalóriákat számoltam és nem azt néztem mit eszek. Mindezt úgy, hogy rengeteget futottam, mondanom sem kell, hogy egészségügyi következményei lettek, amik aztán hosszú hónapokig eltartottak pl. depresszió, fáradékonyság, szédelgések, felborult a hormonháztartásom, általánosságban rosszabbul teljesítettem az életem szinte minden területén. Mind testileg, mind lelkileg rosszul éreztem magam, amikor ennek az egésznek pont, hogy pozitívan kellett volna hatnia. Azt már az elején tudtam, hogy nehéz lesz, lemondásokkal, kitartással és rengeteg akaretővel jár, de hogy ennyire... Nem értettem még a lényeget, ezért nem is élveztem magát a folyamatot (ami sajnos vagy nem sajnos egy igen lassú folyamat).

  Többek közt azért is írom ezt a blogot, mert rengeteg dolgot tanultam ebből és nagyon hálás vagyok azért, hogy anno volt bátorságom ebbe belekezdni. Az egészséges életmód, a sport szeretete rengeteget adott és ad a mai napig. Szeretném, ha ezt mások is megtapasztalnák és motiválhatnálak arra, hogy belekezdj, vagy még többet tudj meg a dologról és alkalmazd. Úgy gondolom a megfelelő tudás elengedhetetlen, mert a saját testedről van szó, amivel nem kéne szórakozni. Fontos, mert pl. otthoni edzés közben lesérülhet az ember egy rossz mozdulattól, a diéta szempontjából a fent említett okok miatt fontos. Tehát olvass, én azt ajánlom minél több forrásból, aztán pedig kezdd el alkalmazni az olvasottakat. 

  Ezeket az oldalakat követem, nekem nagyon sokat segítettek a fogyáshoz szükséges tudás megszerzésében, hogy mit hogyan csináljak és rengeteg motivációt kaptam tőlük. A facebookon is fent vannak, így ha lájkolod, talán még többször látod, motiválódsz és tudatosodik benned az egész. 

Fő forrásaim:

  • LifeTilt: http://www.lifetilt.hu///https://www.facebook.com/lifetiltblog?fref=ts
    Van egy stílusa, amit valaki szeret, valaki nem, de mindenképp őszinte és hiteles, amit mond, amit csinál. Valamint folyamatosan fejlődik.
  • Shop.builder:
    http://shop.builder.hu/builder-hu-cikkek-a0//https://www.facebook.com/shopbuilder?fref=ts
    Rengeteg érdekes cikk, recept/edzésöltet, tanács van ezen az oldalon. Ne rettentsen meg, hogy eredetileg testépítőknek szól, mert mindenki megtalálja a saját érdeklődésének megfelelő témákat, segítséget.  
  • Péntek Enikő:
    http://zonaedzes.hu///https://www.facebook.com/pentekeniko?fref=ts
    Az edzései a leghatékonyabbak szerintem. Eleinte nehéz és szenvedős, de megéri!! Mellesleg nagyon tetszik a személyisége is, kedves és kíméletlen. 
  • Rubint Réka: 
    https://www.facebook.com/rubintreka?fref=ts
    Őt szerintem nem kell bemutassam. Itt is megoszlik az emberek véleménye, van aki imádja, van aki nem bírja elviselni a stílusát. Egy biztos: amit csinál az rendkívül precíz és tuti izomlázzal jár. Ami jó, vannak 20 perces tornái és nagyon hatásosak. Szerintem nem kell napi 1,5 órát végigtornázni, mert az sem jó, ha mindenhol fáj az edzés után és elveszted a motivációdat. (Én sem bírom sokszor elviselni, ahogy beszél, általában lehalkítom és valami pörgős zenét hallgatok közben. Bár durva, mert mikor félmaratont futottam és már nagyon kivoltam az ő hangja ordított a fejemben, hogy: MEGCSINÁLOD, tovább, képes vagy rá stb. Szóval mindenképp van valami haszna. :D)

  

Ha kérdésed, kérésed vagy akármilyen ötleted van, akkor írj bátran, szívesen válaszolok a motivalomblog@gmail.com-ra!

A bejegyzés trackback címe:

https://motivalom.blog.hu/api/trackback/id/tr477880926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.